بیش از 43کیلو مواد مخدر صنعتی در بندرعباس کشف شد



با هوشیاری و تلاش همه جانبه مأموران انتظامي شهرستان بندرعباس، 4 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و مقدار 43 کیلو و 820 گرم موارد مخدر صنعتی کشف و ضبط شد.
 
 
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ "مهرداد مشوق" جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه ایسین در ادامه طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، روز گذشته حین کنترل خودرو های عبوری محور"میناب- بندرعباس" یک دستگاه کامیون مشکوک شده و دستور توقیف دادند.
وی افزود: مأموران خودرو را متوقف و در بازرسی تخصصی و فنی از آن مقدار 33 کیلو گرم و 820 گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه در خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت: همچنین در عملیات دیگر در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در یکی از محلات شهرستان بندرعباس اقدام به نگهداری موارد مخدر می کند، پس از هماهنگی با مرجع  قضائی و در بازرسی از منزل فوق مقدار 6 کیلو حشیش و 4 کیلو هروئین کشف شد.
سرهنگ مشوق اظهار کرد: در دو عملیات فوق تعداد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه خودرو سواری توقیف و 4 نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و  سوداگر مرگ دستگیر که  جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفی شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرایم، مجرمان وسوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت و قاطعیت برابر قانون برخورد می شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها